czwartek, 9 lipca 2015

Cześć i czołem moi drodzy! 

Dziś mam dla was  TAG Czytelnicze nawyki! :) Zaczynajmy! ;)


1. Czy masz w domu konkretne miejsce do czytania? 

Oczywiście jest to moje łóżko, nie potrafię czytać gdzie indziej..no chyba że w innym łóżku haha, a tak na poważnie to nie próbowałam :)


 2. Czy w trakcie czytania używasz zakładki, czy przypadkowych świstków papieru? 

Kolekcjonuję przepiękne zakładki i oczywiście używam ich. :)


3. Czy możesz po prostu skończyć czytać książkę? Czy musisz dojść do końca rozdziału, okrągłej liczby stron? 

Jeśli coś mnie odciąga od książki, po prostu jeśli muszę kończę czytać i tyle ;)


4. Czy pijesz albo jesz w trakcie czytania książki? 

Uwielbiam pić herbatkę, podczas czytania, a jeżeli chodzi o jedzenie, to odpada.


5. Czy jesteś wielozadaniowa? Potrafisz słuchać muzyki lub oglądać film w trakcie czytania? 

3 razy nie, dziękujemy! Nie potrafię np. słuchać muzyki podczas czytania, bo nie skupiam się na książce tylko sobie podśpiewuje, i potem sama nie wiem o czym czytam, to nie dla mnie.


6. Czy czytasz jedną książkę, czy kilka na raz?

Kilka na raz, nie umiem czytać tylko jednej. Aktualnie czytam "Hopeless", "Wampiry z Morganaville" , "Pamiętniki Wampirów Księga 1", i "Starter", tak wiem, troszkę dużo hah.


7. Czy czytasz w domu, czy gdziekolwiek?

Najczęściej w domu ;)

 
8. Czytasz na głos, czy w myślach?

Oczywiście, że w myślach, nie wyobrażam sobie czytania na głos, to  już nie to samo.

 
9. Czy czytasz naprzód, poznając zakończenie? Pomijasz fragmenty książki? 

Jeśli książka jest nudna, lub zawiera zbędne opisy, pomijam, ale chyba zdarzyło mi się to tylko raz w życiu, (pomijając lektury szkolne, ciii) A moim nawykiem jest to, że zawsze patrze na tył książki (zakończenie)


10. Czy zginasz grzbiet książki?

Nie, nie nie :> Jak można zginać specjalnie grzbiet książki no ja nie wiem ;)

DZIEKUJE BARDZO ZA PRZECZYTANIE I DO KOLEJNEGO POSTU! TRZYMAJCIE SIĘ :) 

 

5 komentarzy:

  1. Też kolekcjonuję zakładki :) Nie wyobrażam sobie zakładania czymkolwiek.
    Pozdrawiam,
    http://isareadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dziękuje za komentarz i również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. :)
    Szczegóły znajdziesz na moim blogu: http://zaczytana-dolina.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award-1.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. ;)
    szczegóły na http://czytanienalogiemxxiwieku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie jestem wielozadaniowa. Kiedyś potrafiłam, teraz jakoś nie potrafię i się skoncentrować ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń