piątek, 3 lipca 2015

Cześć kochani :) 
Dziś przygotowałam dla was SWEETS BOOK TAG! Tak słodko i pysznie na dziś :) :*

1. Donut – książka, w której czegoś Ci brakowało.
Myślę, że żadna książka nie jest idealna, ale cóż trzeba wybrać. Moim zdaniem książką w której mi czegoś brakowało jest książka 'Love, Rosie'. Świetna, zabawna, przyjemnie sie ją czyta, natomiast brakowało mi bliższych relacji między Rosie a Alexem, dlatego też w filmie ich relacja według mnie była lepsza :)

 2. Pudding – książka z rozlazłym bohaterem.
Nie spotkałam się jeszcze z takim przypadkiem, żeby bohater jakoś szczególnie działał mi na nerwy. Każda wykreowana postać ma w sobie coś ciekawego :)

3. Lody – książka, która zmroziła krew w żyłach.
Jedną z książek które zmroziły mi krew w żyłach jest powieść wielotomowa pt.: "Wybrani", większości pewnie dobrze znana :) Momentami akcja była tak napięta, tak emocjonująca, że brakuje tchu. POLECAM Z CAŁEGO SERCA :)

4. Czekolada – książka, którą możesz czytać w kółko i w kółko, która nigdy się Tobie nie znudzi.
Chyba nie ma takiej książki która nigdy się nie znudzi ponieważ ciągłe i te same zdarzenia zaczynają człowieka nudzić, jednak wiele ale to wiele razy mogłabym czytać cały cykl "Wybrani", oraz "Love,Rosie". :>

5. Ciastko – książka, która złamała Ci serce.
Jedną z takich jest 'Gwiazd naszych wina'. Chyba każdy kto przeczytał wie o co mi chodzi.

6. Cukierek – ulubiona krótka książka tudzież książka z dzieciństwa.
Na pierwszym miejscu króluje " Opowieści braci Grimm" :)

 7. Tort – najcudowniejsza książka, która zawsze wprawia Cię w dobry nastrój i której niczego nie brakuje.
Moją ulubioną książką, która wprawia w dobry nastój (nie zawsze) jest "Will Grayson, Will Grayson", oraz "Love, Rosie"

Dziekuję za przeczytanie i do kolejnego wpisu!
PS. Jeśli przeczytałeś/aś zostaw chociaż komentarz "Przeczytałam" to bardzo cieszy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz